באנו חושך לגרש! מדוע ארגונים צריכים לייצר "ניסים קטנים" עבור הלקוחות שלהם

 

לקוחות אשר הינם רק שבעי רצון הם לאו דווקא לקוחות נאמנים. חברות צריכות לשאוף להפוך את הלקוחות הללו ללקוחות שחווים תענוג מקבלת השירות ו/או המוצר. לקוחות שכאלו, הם הלקוחות המניבים ביותר, הם מוציאים יותר כסף, קונים לעיתים תכופות יותר, ומעניקים לך את התמורה הגבוהה ביותר, כאשר הם ממליצים עליך לאנשים אחרים.

נשמע כמו היגיון בריא, נכון? תבחנו את זה על עצמכם – מהן חוויות השירות שלהם כלקוחות, אילו מותגים אתם אוהבים במיוחד? אילו מוצרים אתם רוכשים שוב ושוב לאורך שנים? על אילו שירותים אתם ממליצים לאחרים? כלפי אילו מוצרים ושירותים אתם חשים שהם מתאימים לכם בצורה מושלמת? ועל אילו לא הייתם מוותרים לעולם?

הלקוחות הנאמנים שלכם, אלו שחווים הנאה גדולה בקבלת השירות או המוצר הם למעשה התגלמות כל מה שאתה עושה בחברה, הם מספקים לך את המראה למצב העסק שלך ומהווים מדד להצלחתך. יש להם השפעה על הרווחים שלך הרבה מעבר לחלקם בנתח הלקוחות שלך. הקשר הוא ברור ומובהק – הרשם יותר לקוחות והתמורה תגיע, עליה במכירות וברווחים.

תנו לי להבהיר את זה רק עוד פעם אחת, אתם צריכים לשאוף ולהדהים את לקוחותיכם, להעניק להם חווייה חיובית בלתי נשכחת, חווייה רגשית, חוויה שכזו היא החשובה ביותר והיא זו שקובעת הכל.

איך מדהימים לקוחות ומעניקים להם חוויית שירות מצויינת?

שאלו את עצמכם ואת לקווחותיכם שש שאלות פשוטות:

  • האם נהנתי מחוויית השימוש במוצר או בשירות?
  • אני אמשיך לרכוש את המותג שלך (מוצג או שירות), אני אוהב אותו!
  • אני תמיד אמליץ על המותג שלך (מוצר או שירות) לחבריי, ולקולוגות
  • אני תמיד יכול לבטוח במותג שלך (מוצר או שירות)
  • אני גאה להיות לקוח (משתמש, בעלים)  של המותג שלך (מוצר או שירות)
  • המותג שלך (מוצר או שירות) הוא מושלם  עבור אנשים כמוני ואני לא יכול לדמיין את העולם בלעדיו.

 

כאשר מעניקים שירות ללקוחות הכי חשוב להקשיב ולהיות אנושי. אין ולא יהיה לכך שום תחליף. צפו בסרטון המראה  את התגלמות האנושיות והשירותיות במיטבה.

מסתובב לו לקוח המבקש בקשות מוזרות במיוחד בתקווה שיסרבו לו. מה קורה כאשר מעניקת השירות, מוכרת בחנות סופגניות, עושה כל מאמץ לספק לו את מה שביקש ומעבר?

הוא מסכם את זה בעצמו –  WOW!

                                           

תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה