החברות הגדולות מתחילות לרעוד

בכתבתה של יעל גרינשפן מדה-מרקר, שוב אנחנו רואים את אותו דפוס שבו חברות הן רה אקטיביות. הן מגיבות לתגובות הלקוחות ולפעולות המתחרים ולא יוזמות, ובעיקר- מונעות מתוך הפחד.  למה? מכיוון שבעידן הלקוח כדי להצליח להיות פרו אקטיבי אתה צריך להיות בהקשבה מתמדת ללקוחות, לא בשלב שהם מתלוננים, צועקים או מחרימים אלא הרבה קודם. להיות ער לרחשי ליבם, לאיתותים קטנים שיכולים להעיד על שינוי בהלך הרוח שלהם, רוב החברות במשק הישראלי אינן ערוכות לנהוג כך.
ניתן להעריך שהמצוקה של החברות הגדולות רק תלך ותגבר שהצרכנים הופכים להיות מודעים יותר ויותר לכוח שלהם. האם יש דרך אחרת להתמודד עם זה? כן וזו הדרך של customer obsession .  תפיסת עולם זו תסייע לחברות לקלוט את האיתותים בזמן, להעניק להם את הפרשנות הנכונה ולעצב את הפתרון המתאים ביותר.

 

לכתבה המלאה


תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה