חברת גבייה המשאירה אותך עם דמעות של אושר???

החודש הכריזה המועצה לצרכן האמריקית, כי היא מעניקה את אות "החבר של הלקוחות" לחברת הגבייה CFS2. החברה זוכה בתואר הנכבד זו השנה השנייה ברציפות והיא חברת הגבייה היחידה שאי פעם זכתה בתואר שכזה, בעיקר משום שהיא שייכת לתעשייה הידועה דווקא בקשיחות ובחוסר הנחמדות שלה.

במשך שנים רבות יצרו גובי החובות שם נוראי למקצוע כשהם עושים שימוש לעיתים בשיטות גביה לא חוקיות. בשנת 2013 הוגשו למעלה מ-10 מיליון תביעות של גובים וההערכה היא שכ-72%מהן הושתתו על ראיות שקריות.

CFS2 נוקטת בשיטה שונה לחלוטין שאינה מתבסס על תביעות מיותרות, היא פועלת על מנת לייצב את המצב הכלכלי של הלקוח – החייב, תחת ההנחה שלאחר שיגיע ליציבות כלכלית יוכל להתחיל ולהחזיר את חובותיו השונים.

ביל בארטמן מקים החברה  עשה זאת תחת ההנחה ההגיונית, כי לאנשים שהגיעו למצב שיש לגבות מהם חובות, אין כסף ולכן אין טעם להנחית עליהם מכות נוספות. אז מה לעשות? התשובה שלו היא לעזור להם. חברת הגבייה מספקת מגוון של שירותים שכולם ניתנים בחינם, כמו ניהול משא ומתן מול החברות להם חייבים וחברות גבייה גובים אחרות, סיוע בכתיבת קורות חיים וקביעת ראיונות עבודה, סיוע מול גורמים ממשלתיים למתן סיוע ותמיכה מן המדינה – הכל על מנת לשפר את מצבו הכלכלי של אותו אדם הנתון בצרות.

CFS2 היא חברה יוצאת דופן עם מנהיגות יוצאת דופן ותרבות אירגונית המדגישה את כך שיש לנהוג בלקוחות בצורה הוגנת ובכבוד.

העובדים של בארטמן הם אינם גובים הם אנשים בעלי ניסיון במתן סיוע ללקוחות, הם מתוגמלים לא על הסכומים אותם הם מצליחים לגבות, אלא על כמה שירותים בחינם הם מעניקים "ללקוחות" שלהם.

והתוצאות – לא פחות ממדהימות. החברה "הנחמדה" מצליחה לגבות יותר מכפול מכל חברה אחרת. אלפי לקוחות מרוצים שולחים מכתבי תודה מרגשים על כל השירותים קיבלו ללא צפייה לתמורה, שירותים שבסופו של דבר עזרו להם לחזור "ולעמוד על הרגליים".

 

צפו בסרטון וראו את דמעות האושר של לקוחה מרוצה

 

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

 

 

תגובות פייסבוק

תגובות

כתיבת תגובה