פוסט אורח – שיווק שאנשים אוהבים, Inbound Marketing, יונתן קרן, קסטה

אני יונתן, אני איש שיווק ואני שונא פרסומות. זהו, אמרתי את זה.

גם כל מי שאני מכיר, לא בדיוק מחובבי הז׳אנר. לי ולכל הסובבים אותי יש משאב אחד יקר וחשוב יותר מכל דבר אחר זמן.

אנחנו מחפשים את הדרכים הכי יעילות להשיג הכל: לדבר עם חברים, לנהל עסקים, ללמוד, לאכול ולעשות דיאטות. אנחנו כמו כוורת של דבורים שמחפשות ערך במקום צוף, וכמו דבורים, אנחנו יעילים ומקצועיים.

.FOMO= Fear of Missing Out חוסר ניצול מקסימלי של הזמן שלנו, הפך להגדרה של מצב קליני קשה פחד שנפסיד אינטראקציה חברתית, בעיקר כשמדובר ברשתות חברתיות, טלפונים סלולרים וכל מה שעולה לכם כרגע בראש. כמנכ״לים או מנהלי שיווק, הדרך הטובה ביותר להגיע לצרכנים היא להבין איפה הFOMO  שלהם נמצא או מה הם מפחדים לפספס, לייצר בדיוק את התוכן הזה ולהנגיש אותו בצורה אופטימאלית

Hubspot הוא מונח שטבעה חברת Inbound Marketing ב 2005

תכני העשרה ועוד. ,eBooks , בקטגוריה הזו נכללים בלוגים, קידום אורגני במנועי חיפוש, דפי נחיתה, טפסים האתגר הכי גדול הוא להבין איך מיצרים תוכן שעונה על הצרכים האמיתיים של הצרכן הפוטנציאלי של המוצר שלכם, ומספקים לו בדיוק מה שהוא מחפש.

תתחילו להבין עם הקהל שלכם דרך שיחות, שאלונים, אנליטיקה, וסיעור מוחין, נסו להבין מה בוער לו. מאילו אתרים הוא מגיע, לאילו אתרים הוא עוזב? נסו להבין איזה תוכן רלוונטי אתם יכולים ליצור, או אולי כבר יש לכם, שיעניין אותו ויסקרן אותו, :ואז תשליכו הכל לתוך מודל הInbound

1. המרת ״זרים״ ל״מבקרים״ באמצעות בלוג, מילות מפתח, מדיה חברתית, קידום בגוגל, ועוד

2. המרת ״מבקרים״ ל״לידים״ באמצעות טפסים, קריאות לפעולה ודפי נחיתה

3. המרת ״לידים״ ל״לקוחות״ באמצעות אימיילים, פולואפים, ניוזלטרים, טלפונים וכו׳

4. המרת ״לקוחות״ ל״מקדמים״ באמצעות אירועים, פעילויות חברתיות, ותוכן מעניין

 

תרשים

 

בהצלחה

http://cassetta.co.il/

 

 

תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה