קשר ישיר ללקוח

בכתבתו של סיון איזסקו, בעיתון דה-מרקר מוצג המהלך השיווקי החדש של בנק מזרחי טפחות – לייצר קשר ישיר בין הלקוח לפקיד הבנק.
למרות היותו הרביעי בגודלו שוב מפתיע בנק מזרחי טפחות ומצליח להוביל מהלך מקורי, חדשני ומרחיק לכת בהבטחה שלו ללקוחות. (כמו במהלך "להעביר את דביר")
לאחר כעשור שבו משקיע הבנק (ככל הבנקים האחרים) בהקמה ותפעול של מוקדי שירות מפוארים ועתירי משאבים, ההחלטה היא לבטלם ולהעביר את הלקוח ישירות אל פקיד הבנק.
לצד היכולת להקשיב ללקוחות ולזהות את רחשי הלב, הרצונות והצרכים, (ניתן להעריך כי גם שלושת הבנקים האחרים זיהו את אותם צרכים ורצונות), מדגים בנק מזרחי טפחות כיצד אותן תובנות מניעות מהלכים הנוגדים את התפיסות והשיטות הקיימות ואת פעילות המתחרים ומאפשרות פנייה לדרכים חדשות אשר בעידן הלקוח, יבטיחו צמיחה ובידול.

לכתבה המלאה


תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה