רק שלא "יעלו עליך"

הלקוח של היום הוא השותף האמיתי. הוא בעל העניין המרכזי.
הלקוח של היום הוא חכם, מתוחכם ומבין שיש לו אפשרויות רבות ויכולת להביע עמדה וכן, הוא שואב את הכוח שלו מהרשתות החברתיות במיידיות שלהן ובגלובאליות. והוא לא צריך כסף בשביל לבנות / לשנות דעת קהל.

העובדות האלו שינו את המאזן הישן ויצרו חדש. והן מחייבות ארגונים לשנות את ההתנהלות מול הלקוח – להתנהלות פרואקטיבית עם הלקוח.

חיים רומנו הבין את הצורך בהגינות ושקיפות כלפי לקוחות רק כי בעידן הרשתות החברתיות מיד ׳יעלו עליך׳. אם הגינות ושקיפות אינן חלק מהדי אנ איי של חברה או עסק, הם לא יישרדו לטווח הרחוק

כשנבין את זה לעומק ונאמץ את השקיפות, ההוגנות והשותפות אל ליבת העסק והארגון – לא נצטרך לספר "חצאי אמת" לא נצטרך לגרום לעובדים שלנו "לבחור צד" ונוכל להינות מהכוח הרב של הלקוח ברשת כדי שהוא יהיה זה שיפיץ את הערך האמיתי שאנחנו מיצרים עבורו.

מפתיע שעיתון בעל אג'נדה כלכלית חברתית מקדם תפיסות לקוח מיושנות הפוגעות בכל בעלי העניין בארגון וביכולת שלו בסופו של דבר להביא ערך לבעלי המניות

http://www.themarker.com/news/1.1674746

תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה