מכניסים את הלקוח לדירקטוריון

גרג סמית', מנהל בכיר שהתפטר מ'גולדמן סאקס' מסביר את הסיבות להתפטרותו בראיון לניו יורק טיימס.

בין אם דבריו חריפים מידי ובין אם הם משקפים בדיוק את המציאות, סמית' נוגע בליבה של תפיסת Customer-Obsession

מה היה קורה אם הלקוח היה יושב בדירקטוריון? מה היה יורד מהלקסיקון בישיבה ("חבובות") והאם היינו יכולים להמשיך לקיים דירקטוריון בו " לא הושקעה אפילו דקה אחת בדיון בשאלה כיצד נוכל לסייע ללקוחות"?

http://www.themarker.com/wallstreet/1.1663713

 

 

תגובות פייסבוק

כתיבת תגובה