לקוחות

 

 

   
   
 לוגו אל עד                            

ד"ר קרן ויינברג, מרצה בכירה לחדשנות וייזמות, המרכז האקדמי רופין

Tali shared her expertise in “services” as part of an MBA course at Ruppin Academic Center aimed to introduce the students to what is actually happening in industry.  Her presentation was professional and engaging and sparked the students’ interest beyond all expectations.  Not only was she ranked as one of the best guest lecturers, she provided tools that they reported back as having already implemented in their various work environments.  Beyond her obvious charisma and charm, Tali’s ability to engage the students with real world examples helped make the concept of ‘customer obsession’ part of their lexicon and I believe will impact their actions as managers in the future.

 

Caren Weinberg, PhD

Senior Lecturer, Innovation and Entrepreneurship

School of Economics and Business Administration

Ruppin Academic Center

מורן בלנק, מנהלת תחום הדרכה וכנסים של המי"ל – המרכז הישראלי לניהול

ב 30.10.2013 העבירה אצלנו טלי סמינר יומי במסגרת ועידת המנהלים השנתית של המי"ל.

הועידה עסקה בחדשנות ויזמות בעולם הניהול , הסדנה של טלי

"Customer Obsession" קלעה בדיוק לאג'נדה שהכנס העביר, היא כללה תכנים חדשניים וכליים יישומיים מעולם חווית הלקוח.

המשתתפים הביעו שביעות רצון גבוהה מאוד ואף בקשו במשובים לקבל תכנים נוספים בנושא.

ניכר שטלי מרצה מקצועית אשר מעבירה את התכנים בצורה מעניינת וחדשנית, ממליצה בחום לשמוע את הסדנאות שלה!

מורן בלנק

 

כוכבית ארנון, סמנכ"ל בכירה, מנהלת אגף לקוחות בהראל חברה לביטוח

הראל חברה לביטוח עברה בשנים האחרונות שינוי מהפכני בתפיסת השירות ותפיסת מקום הלקוח. בתהליך כה מורכב הטומן בחובו שינוי תרבות ומלווה באתגרים בחרנו להתחבר לטלי בר לב ציון המתמחה בתחום ובעזרת הנסיון, הידע המשולבים ביכולות האישיים שלה כיום הראל לחברה המובילה בתחום השירות הן ללקוח הקצה והן לסוכניה.

שת"פ עם טלי נמשך כשבע שנים בזכות היכולת שלה להמציא מחדש את האתגרים הבאים ולהקדים את המחר.

דורון וינטר, מנכ"ל, מנהל המכינה הבינתחומית לעיצוב ואדרכילות

המכינה הבינתחומית לעיצוב ואדריכלות עוברת בשנה האחרונה תהליך משמעותי של שינוי ושדרוג תפיסת השירות וחוויית הלקוח בארגון.
את התהליך מובילה טלי בר לב ציון. טלי מגלה מקצועיות רבה לצד אכפתיות והשקעה מרובה.
התהליך מאופיין בהבטים הנדסיים מחד ויצירתיים באידך. התהליך היעוצי מאפשר לנו לבחון ולמדוד את השירות וחוויית הלקוח בארגון, ולעדכן את נהלי העבודה למען שיפורו. הייחוד שבתהליך הוא בכך שהוא מלווה בראיונות ובסדנאות יצירתיות המאפשרות לעובדים להיות שותפים לתהליך ולהבין את כוחה של חווייה על מנת להתחבר לתהליך ולהרתם ליישומו.

אנו מודים לטלי על ההשקעה הרבה ועל המסירות, ובטוחים כי בסופו של התהליך, תהיה המכינה הבינתחומית לעיצוב ואדריכלות סמל ודוגמה לארגון בו מודעות גבוהה וישום של עקרונות חוויית הלקוח שמנחילה לנו טלי.

על החתום
דורון וינטר
מנכ"ל
המכינה הבינתחומית
לעיצוב ואדריכלות

אירנה קרוננברג, מנכ"ל ובעלים, BK ברנוביץ-קרוננברג  אדריכלים בע"מ

שנתיים האחרונות עבר משרדנו, העוסק באדריכלות ועיצוב פנים לפרויקטים בתחום המסחר והאירוח בארץ ובחול, התרחבות גדולה בהיקף פעילותו. עובדה זו הביאה, בין יתר ,לגידול היקף כח האדם.
כל אלו הצריכו שינויים משמעותיים בשיטות העבודה והבקרה תוך שמירה על מערכות היחסים הייחודיות שלנו עם לקוחותינו.

טלי בר לבציון הובילה את תהליך יסודי ומקיף אשר במהלכו לובנו כל הנושאים הרלוונטיים.
סריקת המערכות והצגתן בפנינו הקלה עלינו בראיית התמונה ובהתקדמות במישורים הבעייתיים.
הנחייתה בתהליך העבודה, תוך הפעלת הצוות שלנו גרמו להטמעת התהליכים בצורה מהירה.
מלבד המטרות הברורות : מנגנוני שליטה ובקרה, הגדרת נהלי עבודה, אפיון דרכי פעולה, ייעול בשיטות עבודה וכד' , תהליך העבודה בהובלת של טלי בר לבציון, שטף את הצוות בגל של מוטיבציה ואופטימיות.

אנו מוקירים את תרומת הרבה של טלי בר לבציון בהצלחת המטרות שהצבנו לעצמנו.