סרטונים

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

 

נתקלתי בקטע הזה בסרט " מלון מריגולד האקזוטי'" – רק תקשיבו ותחוו גם אתם איך יכולה להתנהל שיחת מכירה – אם רק מקשיבים…מקסים

 

 

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

נתקלתי שוב בסרטון הזה לאחרונה – כמה שהוא נכון. כמה שהוא מצחיק וכמה שהוא עצוב.

מודה שקורה גם לי שמתוך החשש והתסכול שיגרם לי כי החברה שאני רוצה להתנתק ממנה כל כך מחוברת לתהליכים שלה עד כדי כך שאינה רואה אותי – אני בכלל לא מנסה …

 

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

יכולים לתאר לעצמכם מצב שבו לקוח מתקשר אליכם ובשל מחסור אתם מפנים אותו לחברה אחרת? נשמע דמיוני? בחברת זאפוס ( Zappos) האמריקאית זה חלק מתפיסת שירות מצליחה. צפו במייסד החברה, Tony Hsieh, מסביר כיצד הטמיעו את חוויית הלקוח בתרבות הארגונית של החברה וכיצד כל זה תורם לערך המותג.

 

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

המפתח להצלחה הגדולה של אמזון הוא הבחירה להיות customer obsessed  - "המקום שבו אמזון מתחילה ונגמרת", על פי Jeff Bezos מייסד החברה. צפו בו מספר על סוד ההצלחה ועל תרבות ארגונית שמאפשרת את אסטרטגיית הלקוחות של אמזון.

 

The video cannot be shown at the moment. Please try again later.

מה הסוד של הפרסומת הזו? ואיך זה שהיא מצליחה לרגש גם כשצופים בה בפעם השנייה והשלישית? זה כנראה כי היא פיצחה תובנה צרכנית מאד מדויקת ואמיתית: כל אחד מאיתנו, כאדם וכלקוח, רוצה שיראו אותו, שיתייחסו אליו, לא כנוסע שיושב ב-E22.